Prata istället för att slåss.



Nu mitt i en lycklig del i mitt liv så måste jag oxå ta ut lite ilska.
Asså jag satt och tänkte på hur en man kan misshandla sin tjej.
Asså så fort jag hör något sånt blir jag så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag vill direkt ringa polisen, anmäla, gå in till dem säga att om han någonsin träffar henne igen kommer han åka in i fängelse direkt och massa saker.

Det är verkligen bland det värsta jag vet.

Jag kan inte förstå hur svårt det kan vara att prata om saker istället för att slåss?!
Att inte polisen gör något åt grejen för att tjejen inte vågar erkänna sanningen för hon är för rädd för att berätta det ifall killen kommer göra något ännu värre.
Det finns inte i min värld att det får hända.

Förlåt för min agritioner X)
Men jag blir verkligen galen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0