Plugg dag!



vaknade klockan 1 idag?!
jag har inte ensgjort ngt så anstärngande så jag har anledning till att vakna så sen men joo tydligen. Hatar att sova så länge, känns som hela dagen försvinner!
Men det gjorde iaf inte så mycket idag eftersom jag hade bestämt mig för att jag ska plugga hela dagen!
Började med att ta det lugnt en stund sedan läste jag massa i en bok som vi ska läsa ut till den här veckan i engelskan!
Den är rätt konstig och så men idag kändes de som den blev lite bättre. Sen har jag oxå pluggat fysik som jag har prov i på onsdag!

Jag är inte den perosnen som kan sitta och plugga varje sekund i flera timmar så under mitt pluggande har jag oxå bakat en "choklad %kokoskaka" åh, har inte smakat den än men smeten va underbart god och den luktar jättegott! (A)
Har även pluggat dressyr program! Ska tydligen vara med och ha programträning i morrn för Chrille så det var  bara att börja plugga på L:C1 och L:C2.

Jag har aldrig behövt kunna två dressyrprogram till samma dag och jag tkr det är väldigt svårt att komma ihåg dem överhuvud taget! Så två på samma dag blir en utmaning, haha!
Ska plugga mer på dem under kvällen för de måste ju sitta så att jag kan de om jag vaknar mitt i natten (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0