Min underbara födelsedag



Åh jag är så glad!
Jag fyller ju år och idag kom farmor,runar,pernilla,Johan och min pappa hit.
Och såklart mamma och Fredrik.

allt gick bra och de va jättemysigt faktiskt.
Vi åt massa gått, Först fick jag min favorit mat till middag, wook. Så det åt jag och mamma.
Sen när alla kom hit åt vi bullar och kakor som farmor hade bakat och kanelhjärtan som är en tradition och som bara måste finnas vid alla födelsedagar i vår familj. Och sen blev det tårta och de va as goda! Det blev tyvärr inte min favvo tårta för den hade inte funnits men de gjorde inget ;D

I födelsedagspresent har jag fått massa fina saker!

Först och främst en systemkamera av mamma och mormor och morfar som jag har berättat tidigare. Sen fick jag presenter idag och jag fick
en ny mobil (vit Sony ericcson aino) av pappa,
pengar av farmor och Runar,
min favorit parfym (Ralph Lauren romance) av Pernilla och Johan,
New moon av Fredrik,
väckarklocka
av mamma,
mascara, svart nagellack, nagelfil av Sofie .

Jag ska oxå få en ny ridhjälm, av pappa! :D
Och så ska Fredrik bjuda mig på bio och middag!

Åh jag är så glad över alla fina presenter! :D


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattiiiisss XD !! <3

2010-04-29 @ 10:38:57
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0