Min lilla älskling har klippt sig.



Sally har klippt sig idag! -.-'

Lika mycket som jag hatar att klippa mig hatar jag när hon ska klippa sig (; ..

Och idag var det ju inte bättre för hennes riktiga frisör är sjuk elr har gjort illa sig så mamma fick gå till någon annan och usch o fy,, jag tycker inte alls hon lbev fin.
För kort klippt, vilket hon har varit förut men det är ännu värre än förut och hon klippte hennes öron jättefult.

Nu låter det typ som jag har världens fulaste hund, det har jag inte hon är väl sööt men jag tycker verkligen inte att hon blev fint klippt (A)
Jaja det väer ut snabbt igen! (:

Före Tagen för nån månad sen.                                                      


Efter
( hon ser inte precis ut så, bilden är från när hon va yngre och ljusare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0