lördag, dagen före.



nu blir det en sammanfattning från helgen!
 
I lördags var det dagen före tävling dag.
började med att åka med mamma till lyckås där jag köpte ett par av mina favoritvantar, ett slags hårnät som var jättefint och hästgodis.

jag köpte de här i grått, de är väldigt dyra men så underbart sköna så det är värt priset!


Det här hårnätet, till tävling.



Jag tänkte även köpa ett par vita ridhanskar eftersom jag i söndags skulle tävla min första lokal tävling i dressyr, men det fanns inga i min storlek.

efter jag hade varit på lyckås åkte jag direkt till stallet, kom dit vid ungefär ett. Vi började smörja alla saker och efter ungefär en timme gjorde jag i ordning Verona till mig och Stina.
Stina skulle rida henne lite medans jag kollade på så jag skulle få lite hjälp och efter så satt jag upp.
Hon var grymt fin och det gick kanon! :D


Efter ridpasset fick hon gå ut ett tag medans jag och alla andra fortsatte fixa allt , packade, smorde,smorde och smorde lite till.
Grymt mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Fett fint hår nät :D

2010-04-26 @ 18:45:35
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Elinore

SV: åhh tack så mycket sofie :D du och verona med :D

2010-04-26 @ 19:15:57
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0