Law abiding citizen



Var hemma hos robert igår kväll med  Tindra, Robin, Andreas, Emma och såklart Robert (:
Vi såg på filmen "Law abiding citizen"
En Riktigt bra film var det!
Man kunde inte bestämma sig riktigt vilken sida man var på eftersom man förstog bådas perspektiv elr vad man ska säga, haha X)
neh jag vet inte hur jag ska förklara det, men den var iaf grymt bra!



Kväällen var iaf underbart rolig! Hade inte träffat dem på nästan två veckor!

Innan jag träffade dem var jag oxå i stallet och jobbade och det var grymt roligt, låter kanske konstigt? men vi var helt flumm och hade skitkul! Erika ramlade i bajset ocgh jag höll på att garva ihjäl mig!
jaja undebar dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0