Hatar att försova mig!



fysikprovet avklarat!
Skön att ha det gjort. Det gick helt okej, jag svarade på nästan allt förutom nånting om att skriva en formel med hur kol-14 sönderdelas. Den fattade jag inte alls!

Juste! I morse skulle jag börja klockan 8.00 så vi fick mer tid för provet oh gissa när jag vakna?! Jo 5 i halv 8 ungefär 10 minuter innan jag behöver cykla iväg! Jag vaknade av att två byggjobbare ringde på dörren, haha! Nyvaken sprang jag upp och öppnade och sprang runt och gjorde mig i ordning, eller kan inte kalla det att göra mig i ordning.
Jag satte upp håret, borstade tänderna och klädde på mig.
Jag kom iaf i tid! Men usch vad jobbigt det är att stressa så på morgonen.

Nu håller jag på med engelska och det är grymt tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0