hahah



jag har varit duktig och planerat min svenska uppsats som ska göras och gjort klart en spanska läxa idag! :D 

När jag hade gjort det kom Sofie hit och vi satt och pratade om allt och inget massa länge för fredrik kom aldrig hem, härligt! (:  

HAHAH, när fredrik kom hem sa vi till han att det verkligen behövs städas i hans rum, det var katastrof! Sofie började städa men han baah: asså, ni är så jävla dåliga på att städa...
Och så började han göra det själv ?!#"?
Helt otroligt han plockade undan kläder, slängde kläder, damsög, torkade golvet och var hur duktig som helst!
När senast såg jag honom städa, ALDRIG!
Liten chock fick jag det va as roligt se honom springa runt och städa och prata om att man kan bli sjuk av att ha det så skitigt..
Lite roligt enligt mig (A)

Nu ska jag kolla på ponnyakuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0