Dagens...



Dagens måste: Börjde min dag med att åka till tandläkaren! Min tandläkare hade åkt tillbaka till Hong kong ( han är där ifrån) av personliga skäl, han kommer såklart tillbaka men idag fick jag ha vikarie, han va inte alls lika bra. Han var seg och inte alls smidig på att sätta dit sakerna osm man skulle. Jaja till sliut blev det klart och jag åkte till skolan.

Dagens äckliga: Där möttes jag av en stinkande lukt, någon hade släppt en stinkbomb, så onödigt! X)

Dagens resultat: Fick veta att jag hade fått VG på mitt fusikprov, Nöjd! (:
På engelskan hade hela klassen muntligt förhör på en bok vi har läst. Haha vi var inte så aktiva, vi höll mest med men läraren tyckte vi gjorde det bra. Jag svarade faktiskt på några frågor även fast jag är sämst, lite stolt att jag klarade några frågor iaf (;

Dagens chock:
Kan någon förstå att en person kan gå runt så att man ser hela BH:n och man ser personen nipples?
Asså N E J !
Jag fattar verkligen! Att man inte ens fattar själv, att man inte märker att alla snackar om det?!

Dagens träning: om några timmar ska jag åka iväg och träna med några tjejkompisar! :D

Dagens väder: Det har varit grymt varmt idag, så underbart! Man blir ju så glad!
Här är en bild på mig och mamma från sommaren 2008, jag vill bli bruuun! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0