Dagen innan!



Dagen innan tävling fixande idag!
ååh det kommer bli så roligt att tävla igen!

Åkte ut till stallet till klockan 14.00 idag började rycka virginias man men hann bara halva innan alla ropade på mig och sa att jag skulle sätta mig och smörja utrustningen med dem, haha! Så satte oss i solen och smörjde,tjockade oss,pratade och flummade! Så mysigt!
Sen tog vi ut hästarna och fotrsatte fixa med annat under tiden efter ett tag så tog vi in demi gen och började fixa i ordning dem till i morgon!
ryckte klart virginias man och det blev finfint!
Sedan knoppade jag henne och blev skit nöjd med knopparna hoppas verkligen de håller till i morgon, brukar ju inte riktigt vara så när dem sover med dem haha!

Mys dag, älskar dagen innan tävling med allt fixande!
Har ju min underbara hästskötare Erika som hjälpte mig och alla andra massa! (;
erika tog även kort men har inte fått dem än. jag själv tog oxå några kort som ni får se nu:

En före bild på hennes man

haha, jag är dålig! Glömde ta en efterbild på hennes fina ryckta man men här är en på henns fina knoppar ist! blev väldigt nöjd med dem (A)

Miinna                               Erika                        Annelie



Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin häst, vad heter den?

2010-04-05 @ 00:43:47
URL: http://numberoootwo.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: ja hon har ett så speciellt utseende också ;)



jag skickar alla bilder på dig ikväll när jag gått igenom dem :)

2010-04-05 @ 20:24:08
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0