Börja på botten men nådde toppen.



Hänt lite olika idag!
Började dagen med att vara på dåligt humör, har fortfarande inte släppt gårdagens misslyckande i andra klassen. Jag kommer nog över det snart! Men jag stör mig något grymt på det!
Iaf så tog jag mig till skolan, och vädret piggade upp mig lite.

Hände inget speciellt... förrän på engelskan!
Vi skulle få reda på nationella proven i engelska läs och hörförståelse! Jag är ju sämst i engelska så jag förväntade mig G och jag skulle vara nöjd med det lixxom ...
När läraren sa att ingen fick IG pustade alla ut och så började hon dela ut proven och när jag får provet kollar jag min poäng och jag fick 81 av typ 90 ?! assååååå kan ni förstå att det var MVG, det är ju heeelt Gaalet! Jag trodde det verkligen inte, jag har alltid på G max G+ i engelska sedan typ 7:an ! :D

Dagen lbev bättre (; Vi fick veta att vi slapp bilden idag, hur skönt som helst! Så istället för att sluta 16.10 slutade vi 14.45 ! :D
Då hann jag tillomed hem och äta och sedan åka till stallet!

Så vackert (;


Försöker langa fjortis posen men misslyckas? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0