8 April 2010



Träffade Ebba, Jessica och Anna idag!
Först va vi hemma hos Ebba en stund och när jag kom satt dem och chattade med ngn från USA?! haha x)
efter en stund gick Anna hem och jag Ebba och Jessica gick ner till huddinge Centrum. Vi åt glass på donki kong(donken) och sprang runt i centrum och hade massa kul.
Jag har oxå kommit fram till att jag ska vinna på lotto så var tvungen att köpa en lott men nej vann inte ens 25 spänn. :(
Tog massa vackra bilder med min lilla kamera (:

Vi gillar att vara udda.

Ebba insåg hur roligt det är att gunga (;




Kommentarer
Postat av: Ebba

hahah oh yea! ;D<3

2010-04-09 @ 01:56:56
URL: http://batmankalsonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0