3 April 2010 Klubbtävling i Dressyr.



Klubbtävling idag!

Jag red Misty. På fram ridningen kändes hon väldigt spänd men det gick helt okej. Jag var sista startande så skrittade runt ute i det underbara vädret väldigt länge. Hon blev mer och mer avslappnad och jag jobbade henne lite i skritten.
När vi gick in på baban blev hon lite mer spänd men hon var mkt lugnare och mer avlsappnad än jag trodde hon skulle vara!
Vi började rida programmet och det gick verkligen hur bra som helst för att vara hon som brukar vara rätt spänd när hon blir ensam. Sen glömde jag bort programmet, eller jag trodde jag red rätt men nej, haha! jaja jag visste vad jag gjorde fel och kom på mig själv. Vi fortsatte rida programmet som det skulle vara och det fortsatte g¨bra! Vissa stunder blev hon lite mer spänd och så därr men det flöt iaf på bra!
Jag blev jättenöjd och var hur glad som helst efteråt!
Ännu gladare blev jag när jag placerade mig på 3:e plats!

Resultatet blev så här:
L:B1
1. Lisa - Sternchen
2. Carina Godin - Afrodite
3. Amanda - Tachino och Nina - Crest (delad)
4. Carolina Godin - Capuccino

LC:1
1. Sara Jeminen - Caramelle
2. Nathalie - Alladin
3. Sofie Kjellver - Misty
4. Lovina - Pandora






En film kommer oxå komma upp senare kanske annars en annan dag men nu ska jag duscha och sådärr för ikväll ska jag fira påsk med Mamma, Amanda och Marie! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0