otursdag?!



Sen hade  vi inte så många fler lektioner för alla 9:or skulle till gymnasie mässan. Vi åkte ner till centrum och åt på donken, Tindra lyckades på ngt sätt göra så hennes milkshake flögiväg haha! jag va nästa som failade, jag tappade ut typ halva mitt tuggummipaket, tog upp den från väskan och lyckades hålla den uppochner när den va öppen-.-.. när vi e framme vid tåget kommer jesper på att han har glömt sin cykel så då följde jag med han och hämtade den självklartkommer vi sent så vi springer upp för rulltrappan, jesper hampurgare flyger ur hans ficka och så missa vi tåget som våran klass tog -.- Vi tog nästa tåg med en annan klass och sen gick vi runt på älvsjömässan ett tag men fick inte så mkt gjort så vi orkade inte och gick och satte oss vid en vägg och chillade tills vi fick gå hem. 

                                            
                                            Gotland'09

Sofie., ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0