Lång dag



 väldigt lång dag idag, kände mig inte helt frisk men jag kan inte missa skolan just nnu, för vi har så sjukt mkt prov och skit. gympalektionen va as rolig vi körde tennis och så hade vi typ  turnering. man valixxom två på varje lag och så va dem bästa i div 1 och sämre div 2 . Jag och tindra ägde och va i div 1 typ hela tiden haha! as roligt va det. Annars var de väl ingen speciell dag, bilden va ganska kul för jag fick värsta ideén vad jag ska rita på det stora" arbetet vi ska göra, det är typ som ett examensarbete säger läraren!
efter skolan blev det till att åka hem och plugga matte, håller fortfarnade på och det är väldigt svårt, provet är i morrn. inte okej!

sofiie., ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0