Kvällen med vännerna



Efter stallet skyndade jag hem för att gå ut och träffa vännerna. Vi var som vanligt på vårat "ghetto", haha!
Det va sjukt roligt, skrattade nog exakt hela tiden. Men en jag är helt sjukt nyfiken på en sak dem vägrar säga också, och dem e helt bestämda att dem ALDRIG ska säga det till mig och Tindra -.- hata sånt jag som är typ världens mest nyfikna person!, ajja jag ska tjata fram det på nåt sett annars får jag väl leva utan att veta det.

                                           <3
                                                 Bilden är från Gotland i sommras (:

 Sofie,. ♥

Kommentarer
Postat av: martin <3

du kommer aldrig få veta :O

2009-11-13 @ 23:45:56
Postat av: Sofie

joooo jag MÅSTE få veta! :O

2009-11-13 @ 23:50:54
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0