Fail



Jag åkte till stallet för att vara teori lektion. jag tänkte inte så långt, bara åkte dit som jag gör varje onsdag lixxom. men nej det va ju ingen teori lektion elr jo detvar det ju men det var mer för dem mindre barnen.. haha, jag är väldigt lyckad. Så satt och snackade med Minna ett tag, på söndag ska vi till globen hela dagen på stockholm horse show! vi är as taggade, de kmr bli så jävla roligt!
när jag kom hem igen så blev det att fortsätta plugga spanska och gå igenom engelskan lite, det känns rätt bra inför i morgon faktiskt!
                                                   minna
                                                Bilden är på Minna från sommaren 2007.
Sofie.,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0