Tillbaka!



Jag har inte hunit skriva något i bloggen på hela helgen, har gjort saker hela tiden. I fredags red jag Virginia, ska ha henne på "pay and jumpen" på nästa fredag! Det kommer bli jätteroligt! Det är första gången vi tar med henne ut så får se hur det går. Det gick bra att rida och vi gjorde hopp övningen "huset" hindrena står som ett hus.


I lördags var jag först med mamma på hundmässan, träffade annelie och Lina där, Annelie tävlade jag såg hennes ena klass och hon gick nolla! Andra klassen gick hon oxå nolla fast den han jag tyvärr inte se. Jag köpte en jättemysig tröja, jättevarm jag älskar den! Och så köpte vi lite hundmat och hundgodis till Sally. 
Sen gick vi och handlade lite snabbt sen åkte jag till stallet för att ha genrep inför luciashowen! Vi red inte idag för hästarna hade redan gått för mkt underdagen men vi gick igenom våran uppvisning och så där. 
 På kvällen åkte jag hem till Tindra för att träffa alla, Vi kollade på någon film ingen skräck faktiskt! och så hade vi massa kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0