"The secret"



åkte till stallet vid tre idag för att träna på en sak. Det var helt sjukt roligt! Ska berätta om det sen när jag får. haha vi övade iaf och det gick faktiskt bra! jag kan ju berätta att det handlar om ridning iaf och att jag red barbie. Hon var jätte taggad men hon kastade iaf inte av mig! Vi skulle ridit halv sju men började inte förrän t10 över 7 sedan red vi väldigt länge så kom inte hem förän halv 10! nu är jag sjukt trött och ska sova!

Måste bara berätta att jag red den nya hästen i stallet, jag skrittade henne barbacka, hon är så sjukt tjock så hon måste gå ner i vikt och hennes kondition måste tränas innan hon kan börja gå lektion!



Godnatt.,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0