Lucia!



13 december (otursnummer), lucia, tredje advent = luciashow!
Japp vaknade, fixade mig och se åkte jag till stallet! Fixade i ordning massa saker, fixade mitt smink för jag skulle ju vara häxa! och så klädde jag ut mig! min outfit blev as grym!
Vid halv 2 red vi igenom vårat program, det gick bra!
Kl kvart över tre började showen, vi red typ sist så vi red inte förrän kl 4. Det gick jättebra förutom att den som hade hand om musiken inte hade så bra koll så han satte på fel nån gång, men jaja det blev bra iaf!
Barbie var hur taggad som helst oxå, herreguuud! det ända jag tänkte på var att inte ramla av hela tiden, haha jag lyckades sitta kvar iaf!
kommer nog lägga in bilder snart! när jag har fått några o så där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0