julkklappsshopping!



hade bara 2 lektioner idag för att vi skulle åka in till stan med klassen! skönt!
Jag, Jenny och Andreas gick runt mest i gallerian men på lite andra ställen oxå bla mique, haha, as rolig affär! jag köpte en tee grej där som va lite gullig, på pay'n jumpen ska man köpa en julklapp som man lämnar in där sedan ska alla deltagare få en julklapp efteråt lixxom. och det fick bli de julklappen. sedan shoppade jag julklappar till mamma, det fick bli en bok och 2 par blingbling örhängen.
vi hade sjukt roligt som vanlig var jag och jenny hur klantiga som helst tog ner varenda sak vi gick förbi, haha! båda två har alltid varit klantiga och kmr alltid att vara det!
Jennys fail inne på mique : - kolla en "sushi service"
Andreas : - Annars brukar man säga servis men okej...
Okej ingen annan kommer fatta den failen än vi med det va sjukt roligt! xD

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0