Grymt rolig kväll!



Jag sitter hemma och vaknade för en stund sen efter en sjukt rolig kväll igår! helt underbart! Va ju på min kompis mamma 40 års fest och det va jätte roligt att träffa Emelie (min kompis) igen efter så lång tid, har saknat dej! Annelie var oxå där och Emelies syster Sara! Går inte att beskriva hur roligt de va vi flummade hela kvällen, vi körde lite biljard oxå, herregud jag har aldrig kört det förut så ah det gick ju som det gick för mig. Men iaf så va jag(som aldrig hade spelat förut) och Sara(som va full) på lag mot Annelie och Emelie som båda hade såelat förut och jag och sara vann ändå, haha! Okej dem flesta gångerna vann vi på att dem failade och tog ner den vita bollen i ett hål som man inte fick göra men iaf! ;D
Ah orkar inte skriva allt vi gjorde, kanske lägger in nån flumm film från alla failar, haha. Det va iaf helt grymt roligt, måste träffas snart igen! ;D

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0