God Jul!



Hoppas alla har haft en underbar julafton!
Min dag började med att jag och mamma åkte ut till lida med Sally för en lågpromenad. Det va jättemysigt, snö överallt och jättefint väder, precis som de ska vara på julafton! Sally var livrädd för alla längskidåkare, så varje gång det kom en så gömde hon sig bakom mig elr mamma, haha!

När vi kom hem kom pappa hit och gav oss julklappar, jag och fredrik fick pengar och mamma fick lotter men vi vann inte en ända krona! jaja, jag kmr alltid hata lotter efter en fail jag gjorde men orkar inte berätta om den nu.

vid klockan 3 åkte vi hem till mormor och morfar för att fira jul. Vi åt massa mat, det tog aldrig slut!  Först kall mat, sen varm mat sen massa till efterrätt! herreguud vad mätt jag blev asså!
Sen delade vi ut julklappar, jag fick en platt/locktång, nike skor, 4 st Frank Dandy trosor, mascara, ögonskugga, min favorit parfym "ralp Lauren Romance", pengar och en "orm" av kuber som man ska lyckas få ihop till en enda kub, den är helt omöjlig att göra men jag måste klara den nån gång i livet! haha!
Jag hade en underbart rolig och mysig julafton!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0