Tisdag



Skoldagen har inte varit någon speciellt idag, vanliga lektioner men fick sluta tidigare, jätteskönt!
Nu sitter jag hemma och skriver på talspråkuppsatsen, det är svårt tycker jag för man kommer inte på vad man ska skriva! Jag ska kämpa på och försöka bli klar idag iaf.

Jag har jätte ont i mitt ena smalben, jag tror det beror på överansträning men jag vet inte riktigt, känns som jag börjar få lite ont i de andra oxå nu, jaja det går väl över snart!

Ikväll ska jag åka till stallet och jobba! (:
Det ska bli rätt skönt, det är ju så fint väder ute och så slipper man sitta hemma och känna paniken för allt plugg!

Jättegammal bild, från 7:an tror jag?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0