Forever as one, my brothers under the sun.



7D, 8D, 9D 
Vi har gått igenom det värsta och det bästa tillsammans. 
Från att göra lektionerna roliga tillsammans, få skäl av lärarna och åka/gå på härliga klassresor! 
Alla klassresor hade vi perfekt väder fast de sa att de skulle vara dåligt? rätt tufft (;
Här är några av alal våra minnen tillsammans! :D
Läs o var glada, det tog fett lång tid att göra det här inlägget ! (A)

Paddlingen 2008
en av resorna jag kmr ihåg bäst! 
Vi hade sjukt roligt! 
satt i kanoterna hela dagarna men ändå lyckades vi kämpa oss fram *knappt* men iaf och vi gjorde det roligt! 
Första natten fan va alla höll på haha! 
Vi i vårat tält höll ju på att bli dödade av alla andra så mycket vi skrattade?! 
och vi får inte glömma all packning vi släpade på, hur mycket som helst och vi skulle gå hur lång som helst med den på ryggen!

Jag erkänner.. jag tog de rätt lugnt med paddlingen (;




Gå till paradiset i ådran 2009
Hur långt var det?! typ 18 km har jag för mig! 
Det är sjukt haha, fan va arga vi var när vi trodde att vi var framme men de va hur långt kvar som helst! 
Haha vi satte oss fan mitt på en grus/bilväg och vägrade gå!
och om vi hade skavsår?!
vi tog vårt första dopp för året och det var sjuuuukt kallt! :D
På kvällen höll vi på att bli ihjäl skrämda av Alex som bara satt och pratade i telefon på parkeringen och vi trodde de var någon som skulle mörda oss?! haha!
mitt i natten satt vi vid elden, de va så härligt! 
På natten sov vi ett tält mitt ute på ett spökigt fält, haha varför?! Shit va kallt det var också! 
Bussresan hem var inte den roligaste heller, hur mycket folk som helst och ökenvarmt! 


Gooootlaaaand 2009
Bästa resan! åh det var så roligt! :D 
Chillade och tjockade oss hela dagarna! 
9D is the shiiit! 
Det är så de ska vara! (: 
cykla fram och tillbaka till visby och köpte godis och läsk och satt och chillade hemma! 
Det var så härligt! :D 


Tråååkiga lektioner som vi gjorde till so much fun
Hahaha, shit va dan blev arg!  


Åkte till mörtsjöön och pimpelfiskade i kylan 2009
Fick vi någon fisk?! neeeeej !
Vi satt i bastun hela dagen och värmde oss och så åt vi wook och sen grillad banan med chocklad i!
Hela klassen var töntar och badade inte vak, så mia fick demostrera, haha!
och det gick inga bussar hem, fast lilla jag som bor i stallet visste att de gick andra bussar ifrån ödemarken :D
men...  alla var där och vi gjorde det tillsammans! :D


Laserdooome
Eftersom vi är bäst så hade vi pengar kvar nu i slutet så vi tog oss iväg och körde laserdome!
Jag har aldrig kört det förut och det var grymt roligt! ... och lökigt hah!
härlig grej att göra okej det var inte direkt jobba tillsammans grej det var ju typ "skjut allt du ser" i min värld iaf, men roligt vare! :D

Balen
Hur roligt som helst!
Först kom man dit och fick känna på hur det är att vara filmstjärna! haha!
Alla fotade hur mycket som helst, man var fin i håret och hade en fin egensydd klänning!
Alla hade sin egen stil och klänningen var unik!
Dansade vals, det var kaos! :D
Sen blev det partyyyy :D
Alla dansade loss förutom dem som hade tråkigt och satt ner!
Ajaj vad fötterna och vaderna hade ont dagen efter!



...och till sist kom den icke efterlängatde skolavslutningen
Den ska vi inte tala om.
Till en början försökte man hålla humöret på topp, man kan inte vara ledsen över att få sommarlov?
Vi sjöng och skrattade sen gick vi till klassrummet för att fika då gick det bara neråt.
Vi satt samlade för sista gången i 9:an, vi skulle splittras, gå egna vägar i livet.
Vi fick våra betyg och dvd med bilder och lite annat, sen brast det. Ingen av tjejerna kunde hålla sig längre när Mia, våran ena mentor började gråta, usch och fy vad vi grät. och tårarna slutade aldrig rinna!
Vi var kvar i skolan säkert 1 timme efter vi hade slutat och bara grät och kramade alla och kunde inte gå därifrån för när man gick ut genom dörrarna var det lixxom byebye..

Men..
9D IS THE SHIT!
  föralltid dem bästa!

Jag är stolt över oss! (;

Våra låtar :
Vamos a la playa
Natteravn - Rasmus Seebach
girls just wanna have fun - spice girls
Love is all around - The troggs



Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh vad jag kommer sakna oss :( vi har så sjukt mycket roliga minnen tillsammans <3

2010-06-18 @ 00:46:37
Postat av: katrin

sofie! du fick mig nästan att gråta. JAG ÄLSKAR KLASS 9D FÖRALLTID. FAN VAD JAG KMR SAKNA ALLT. </3

2010-06-18 @ 01:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0